Barcelona, el cel, el mar...

Visites

dimarts, 29 d’abril del 2008

Sola

Photobucket

Sola,
En l’esperança del refugi que m’empari
del que em manca m’encobreixi
del que anhelo me' n farceixi

Perquè sola
No em minva els ànims la darwiniana pluja
Ni el fosc passat que m’ha ferit la fesomia
M’omple d’odi, ni recances, ni venjances.

Perquè arranjo bitllet sense tornada
Sola em queda el regust de mi mateixa
De la llum que avui m’ha entrat per una escletxa
i que m’ha atret per esperart-te encara sola

Sola m’acompanya el meu silenci
Il•lusionant-me per que el destí calent m’abraci
Que la foscor que deixo enrere es faci llum
I extraviï l’equipatge maltrobat fins els meus dies

Perquè sola, l’encanteri no és efímer
Sola espero eternament fins al deliri
ferida l’ànima nua i sense sacrifici
Alliberada per fi del captiveri.

Perquè viva
respirant la meva soledat
Romandré mullada fins cercar-te
Millor sola provaré la llibertat.


Presentat al Repte Poètic Visual nº 34 de RC

Enllaç

Veritat que seria meravellos?

Veritat que seria meravellós
Que les espases fossin un pal de la baralla
Que l´escut una moneda portuguesa
I un tanc un gerro gran de cervesa

Veritat que seria meravellós
Que les bases fossin un costat d´un triangle
Que les esquadres només regles de diseny
I els gallets, galls petits.

Que apuntar fora dictar-li la taula a Manolito
I disparar donar-li una patada a una pilota
I que els “persing” fossin aquella marca de retolador
Amb els que tu sempre pintes el meu cor

Veritat que seria meravellós
Que les bombes fossin globus de xiclet
Que les sirenes fossin peixos amb cos de dona
I les “granades” un tipus de fruita

Que alarma fora un grup de rock and roll
I que la pólvora fora per fer focs artificials
I que els “persing” fossin aquella marca de retolador
Amb els que tu sempre pintes el meu cor
Amb els quals jo sempre pinto el teu cor

I que no existis cap més arma en el món
Que el de “mi arma” andalús.
Veritat que seria meravellós?

Teo Garralda / J.M. Montes